пятница, 22 декабря 2017 г.

Иерусалим столица ИЗРАИЛЯ



Генассамблея ООН призвала не признавать Иерусалим столицей ИЗРАИЛЯ

Резолюцию поддержали все постоянные члены Совбеза ООН кроме США.

«За» проголосовали Франция, Великобритания, Германия, Россия.

Девять стран выступили против, среди них Израиль и США. Еще 35, среди которых Канада, Латвия и Австралия - воздержались. Всего в голосовании приняли участие 128 стран.

Представители Украины, Грузии и Молдовы голосование просто проигнорировали и не явились на него.

Итоги этого голосования не стали неожиданностью. Антиизраильские резолюции в ООН - не новинка, они принимаются систематически, причем со все более бессмысленными формулировками. Эта резолюция - очередная чушь, к которой невозможно отнестись серьезно. А театру абсурда, который происходит в ООН, давно пора положить конец. Я благодарен всем странам, которые не поддержали это решение, и, в частности, Украине.

Иерусалим всегда будет столицей Израиля, ничто не изменит это.

2 комментария:

  1. приємна інформація тут, я хотів би поділитися з вами всім своїм досвідом, намагаючись отримати позику для розширення мого бізнесу з одягу тут, в Малайзії. моєму бізнесу було дуже важко піти через мою маленьку короткочасну хворобу, тоді, коли я зцілився, мені знадобився фонд, щоб створити його знову, щоб я почав, тому я натрапив на містера Бенджаміна, позикового консультанта в службі фінансування, він запитав мене мого бізнес-проекту, і я сказав йому, що вже маю один, і мені просто потрібна позика в 200000,00 доларів, він дав мені форму для заповнення, і я також зробив запит у мене про дійсне посвідчення особи через кілька днів, коли вони здійснили переказ, і моя позика була надана. Я дуже хочу оцінити їх зусилля, а також спробувати донести це до тих, хто шукає ділові позики чи інші фінансові питання, щоб зв’язатися з паном Бенджаміном електронною поштою: 247officedept@gmail.com, він також доступний за контактом WhatsApp: + 1-9893943740.

    ОтветитьУдалить
  2. Вам потрібна екстрена позика для погашення боргу чи позика на акціонерний капітал для покращення вашого бізнесу? Вам відмовили банки та інші фінансові установи? Вам потрібна консолідація кредиту чи іпотека? Не шукайте далі, адже ми тут, щоб залишити всі ваші фінансові проблеми позаду. Зв’яжіться з нами електронною поштою: {larrybright424@gmail.com Ми пропонуємо кредити зацікавленим особам за розумною процентною ставкою 2%. Діапазон від 5 000,00 євро до 100 000 000,00 євро.

    ОтветитьУдалить